Mercedes-Benz Fashion Week Budapest 2017

Ebben az évben is sikerült részt vennem, a Budapesten megrendezett Mercedes-Benz Fashion Week-en.

Érdekes a tavalyihoz képest név szempontjából egy visszaesést tapasztalhattunk (saját véleményem szerint), ugyanis a “Central Europe” helyett csak egy szerény “Budapest”-tel büszkélkedhettünk. Emellett a “week” szót is cserélhettük volna egy egyszerű day-re, mivel a show megrendezése 2017.04.01-én volt mindössze.

Hely választás szempontjából szerintem tökéletes volt, a Ludwig Múzeum minimalista design-ja és a Finecutdelivery által készített dekoráció is tökéletes hangulatot teremtett. A bemutatók mellé még workout-ot is kaptunk, legalább 10x másztam meg a 3 emeletet oda-vissza ami egy lábnapnak is tökéletesen megfelelhetett volna.

De térjünk rá a lényegre.
13 tervező mutatta be az Őszi/Téli kollekcióját, sajnos nem mindegyiken tudtam résztvenni.

17310373_913921688747190_2241187749804571786_o.png

Nagyon szép őszies összeállításokat láttam. Most ezekből láthattok néhány képet:

 

 

letöltés.png

 

 

IMG_5097IMG_5099

 

 

 

 

 

 

 

 

 

letöltés (1).png

Je Suis Belle által készült ruha ami szerintem mindenkit megmosolyogtatott:

IMG_5041.jpg

MCFD2013-NUBU.jpg

IMG_4996.jpg

IMG_5013.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem megdöbbentő módon, számomra a férfi divat hiányzott a legjobban. Úgy tudom, összesen egy tervező képviselte, de sajnos az ő bemutatóját nem láthattam.

Összességében tetszett. Maga a hangulata a helynek, a zenék és a ruhák egészen jó összképet alkottak.

Leave a Reply

